Marylin Marylin
863
BLOG

Eli Barbur –prawda leży na wierzchu?

Marylin Marylin Polityka Obserwuj notkę 65

 Krótki komentarz z powodu zbanowania u autora reklamującego się sloganem:

TELAWIW OnLine: Prawda leży na wierzchu.

 

Eli Barbur napisał dzisiaj blog p.t. „Byłoby rozrywkowo, gdyby” (http://prawdalezynawierzchu.salon24.pl/598476,byloby-rozrywkowo-gdyby).

Umieściłam pod nim krótki komentarz podając tylko i wyłącznie doniesienie ze strony BBC News (http://www.bbc.com/news/world-middle-east-28478792). Wyglądało to tak:

 

@Eli Brbur

<i><b>… Byłoby rozrywkowo, gdyby </i></b>

 

BBS News Middle East donosi:

Five Palestinians were killed in the West Bank on Friday, while one Israeli soldier was killed in northern Gaza.Activists called for a "day of rage" over the deaths of 800 Palestinians in Gaza. Israel has lost 36 people.Most of the Palestinian deaths have been civilians, while 34 of Israel's dead have been soldiers. One Thai worker was also killed by rocket fire in Israel.

Eli Barbur komentarz usunął a mnie zbanował.

I zachodzę teraz w głowę, czyżbym popełniła jakiś błąd? Może BBC kłamie i pan Barbur się zdenerwował? Albo użyłam niewłaściwej czcionki albo zapomniałam o jakiś innych regułach obowiązujących na blogach tego pana? Czy ktoś z czytelników orientuje się o co chodzi? 

Marylin
O mnie Marylin

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka